Kedilianneee Mrb sevgili anneler kızımın çene ve boynunun altında kızarıklık oluyo çenesini kaldırıp yağlıyıp kremliyorum ama fazla bi etki göstermiyor. Siz ne yapıyorsunuz önereceğiniz bi krem, pudra, yöntem var mı
Mom727373 Kedilianneee bizim de gıdı olduğu için hep kızarıyor. Pudrayı doktorlar önermiyor o yüzden ben birkaç şey denedim zeytinyağı çok iyi geldi bize.
Kedilianneee CigdeminMevasi bübchen pişik kremi sürüyorum ama nemli kalıyor yine kızarıyor canı yanıyo gibi hissediyorum öyle kızarıklık görünce üzülüyorum :(
CigdeminMevasi Kedilianneee zeytinyağı sürebilrsn geçmiyorsa bizmd ebirkeresnde uzun sürmüştü zeytn yapı iyi geldi şmdi iki gğnde bir pişik kremi sirüylrm tekrarlamıyor
banuyusuff benim bebegiminde sürekli sık sık oluyor bende niveanın bebek pişik kremini kullanıyorum geçiyor canım çok pişikse travazol kullanıyorum çok iyi geliyor bide ben alerjiden oluyor bişeye alerjisi var sanıyordum siz yazınca sevindim tek bizde yokmuş