Kedilianneee bizimki verdigimizi tutuyo ama henüz el ver dedigimde vermiyo adiyla seslenince bakmiyo kafa hep bi o tarafa bi bu tarafa sizinki bakiyo mu?:) Oglusum var benim de teyzesi ellerinden oper:) ce eee yapmak cok hosumuza gidiyo, ince müslin bezi ustune örtucek gibi oynatiyorum kahkahalar atiyo, kitaptaki desenler cok hosumuza gidiyo ben okuyorum o inceliyo ama tabi bu bir iki olmustur her zaman değil:) sirt ustu ve yuzustu durmayi cok sevmiyo, ona ayna karsisinda onunla dans edicek biri lazim ama kollarimda derman kalmadi:) donmesini bekliyorum ama hala totosunu kaldiramadi:)