Ben size oğlumun oda masrafını yazayım. 780e çatılı ayaksız Montessori beyaz renkli yatak aldı annem. İçine 600 TL bir yatak aldı. Etrafına örgü korumalık aldım 340 TL 540 cm. Çatısının üstüne 54 TL’ye yıldız şeklinde pilli 10 metrelik ışık aldım. 5 metrekare halı aldım 380 TL tuttu. 6 çekmeceli oyuncak dolabını 120 TL’ye aldım. Çadırı var oyuncak kutuları var top havuzu derken oda tamamlandı sayılır. Şu an perde ve avize bakıyorum. En üst katta oturduğum için sadece tül perde alacağım desenli. Duvarlara da hayvan motifli yapışkanlardan alacağım. Bu odayı ay ay bir ürün alarak tamamladım kredi kartımız yok bütçemizi odaya göre ayarlayarak bu ay şunu bu ay bunu alalım dedik ve çok da güzel oldu. İnternetten sürekli indirim takip ettim. Yatağı kendiniz marangozda ahşap kestirip yapabilirsiniz ama zımparası boyası yine aynı masrafa geliyormuş çok araştırdık. İzmirde bir mobilyacıya sipariş ettirdik. Çünkü özel üretim olunca çok daha tuzlu oluyor.