Harikasın🤗 böyle motive edici postlar bekliyoruz… ben de senin önceki halinle aynıyım. Kilom baya gitti ama o sarkik göbek duruyor. Diyet asla yok etmiyor o göbeği maalesef😔 kalçalarında bence hoş duruyor. Ben de biraz popo düşüklüğü var. Onun içinde squat şart. Ben de gaza geldim başlıyorum. Bir sorum olacak, bebek ve ev islerinden nasil vakit buldun spora? Günün hangi saati ne kadar süreyle yaptin?