Kızlar bebegimi yatiriyorum uykuya dalmada bi skntmz yok ama bes on dakka uyuduktan sonra iki ayagini birden kaldirir sonra hizlica yataga vurur bi o yana bi bu yana döner inler sık sık. Gündüz uykularimiz 40 dakika 1.bucuk saatte bir yatiriyorum bu yüzden. Ama geceleri cok skntılı geciyor. Acikmistir diyorum kalkip mama yapiyorum icmior kafasini bi o yana bi bu yana döndürüp durur gazi da yok gibi. Yaklasik bir aydir böyle. Bu arada kizim 5 ay 23 günlük…