Merhaba sevgili anneler. 40 günlük yeni anneyim. Bebeğime memeyle beraber biberonda veriyordum. Yalnız iki gün biberon vermedim diye şimdi nekadar da uğraşsam bebeğim biberonu almıyor. Artık tutmaz mı acaba neyapabilirim tekrar tutması için. Çalışan anneyim, yarın öbür gün işe başlayınca biberonla beslenirdi en azından. Bu konuda ne yapabilirim acaba?