pembeninkurku canım benim cümlemizden Allah razı olsun ☺️ Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana🙏
benim de ilk bebeğim insan tecrübesiz olduğu için çok endişeli oluyor. İlk zamanlar o kadar moralim bozuldu ki emmiyor diye doyuramıyorum yetirmiyorum kaygısı oluyor insanda ama zamanla alışıyorsun. Sakın pes etme biberona ne kadar alışırsa alışsın bi zamandan sonra bebek anne kokusunu arıyor öyle öyle memeni de tutar. Bol bol göğsünde yatır tenine temas etsin. Emmese bile göğsüne tut kokunu alsın. İnan faydası oluyor ☺️