HYM ben de çok memnunum ama çok pahalı ya 400 gramı 105 TL haftada 1 kutu bitiyor bebek şu an 3 ay 5 günlük oğlum büyüdükçe daha çok içecek daha az gidecek bizi çok zorlayacak ama napalm cesaret edemiyorum şu an başka mamaya tekrar gaz kabızlık yaşarız diye