Evrim5 Uyku eğitimi veriyorum yatağında yüzüstü daha kolay uyuyor ama içim rahat değil bir şey olur mu diye bebeğim 7 aylık sizlerde durum nasıl nasıl uyutuyorsunuz?
gizemito Evrim5 Ben 2,5 aylık olduğundan beri yüzüstü yatıyorum. Gündüzleri mutlaka, geceleride eğer çok gaz sıkıntısı çekerse yatırıyorum. Çok şükür bir sıkıntı olmadı bugüne kadar.
aras123 Evrim5 ben 3 aylıktan beri yüzüstü uyutuyorum gaz sancılarına çok iyi geliyor şimdi de geceleri yüzüstü uyutuyorum 6 aylık
Hakaninannesi Evrim5 büyümüş artık bişi olmaz.nasıl rahat ediyorsa öyle yatırın.çok korkuyorsunuz delikli bebek yastığı kullanın
Mahperi Benim kızamda hep yüz üstü yatıyo 2 ay 10 günlük sırt üstü asla yatmıyo ağlıyo boğulur falan diye bende çok korkuyorum
Ada__minikkelebegim Hakaninannesi benim kızım.yastikta farkettim ki hep dönüyor yastıksız dönmüyor aralıksız uyuyor bende bunun zararı varmı diye düşünürüm yastıksız uyumanın zararı olmaz heralde
Ada__minikkelebegim Evrim5 uyku eğitimi nasıl veriyorsunuz ? Benim kızım doğduğundan bu yana hep yüz üstü uyumak istiyor ağlarsa öyle koydugumda susar uyurdu şimdi beşikte uyuyor 7 aylık nerdeyse sonra yanıma alıyorum kendi dönüyor ben düzeltsemde o gene öyle uyuyakalmak seviyor beyin hücreleri ölüyor demişlerdi ama doktora her gittiğimde sormayı unutuyorum aslı nedir bu işin diye
Mavismila Kızlar tehlikeli değil mi yüz üstü uyutmak 2 buçuk aylık kızım var ben öyle uyuyamıyorum ya nefes almazsa bişey olursa diye
Minnaktosbik Mavismila canım tabiki tehlikeli kafayı tam oynatamiyor ben ters uyuttugumda hep başında olurum ama şimdi bıraktım o uyurken gider işimi yaparim çünkü dönüyor artık sorun olmuyor sürekli kontrol ediyorum zaten
Hakaninannesi Mavismila 2.5 aylık korkmakta haklısın.benim oğlum 40 günlüktü yüzüstü yatırmış babannesi🤦🏼♀️ondan sonra bir daha sırt üstü uyumadı çocuk.sabahlara kadar kontrol ederdim.7-8 aylık olana kadar yüzüstü uyudu.ben delikli bebek yastığı kullanıyordum çok memnundum Allah korusun boğulmayı önlüyor ince bi yastık.isterseniz bi araştırın.
Minnaktosbik Evrim5 canım kafayı kaldırıp dönerse sorun olmaz kızım doğduğundan beri hep yüzüstü yatar gündüzleri 4 aylık olduğundan beridir geceleride öyle yatıyor ilk zamanlar çok korktum ama sonuçta gece nefes falan alamaz diye şuan iyi bir aydır böyle nasıl isterse öyle yatıyor
Mavismila Hakaninannesi ben şahsen çok korkuyorum gece kac defa uyanmasa bile kalkıp bakıyorum bişey mi oldu diye
Yenianne97 Evrim5 Ben doğduğundan beri yüzüstü yatırıyorum. Son bir aydır bazen düz de yatırmaya başladım. Bir sıkıntısını görmedim ama bir araştırın. ☺️
Hakaninannesi Mavismila ah aylarım geçti öyle çok iyi bilirim.kesinlikle delikli bebek yastığı kullanın👍🏻
Mirayemir Evrim5 benim bebeğim 1 ay yopum bakımda kaldı 2 günlğkken ameliyat oldu makat deliği oluşmamıştı şuan 4 aylık küvezde sürekli yüzüstü yattığı için eve çıkıncada hiç sırtüstü yatmıyordu bende uyusun diye aürekli yüzüstü yatırıyordum hem elleriyle kendini uyandırmıyordu hemde uzun süre uyuyordu ama aklım hep onda kalıyordu bazen burnunu kapadığını görmüşlüğüm oluyordu sürekli kafasını çeviriyordum