Merhabalar
bebeğim 6 aylık sadece mama ile besleniyor yavaş yavaş ek gıdaya geçeceğiz fakat önce 2 numara mamaya geçerken gözlemleyerek alışalım istedim
daha önce aptamil conformil kullanıyorduk bir kaç günde bir kez kaka yapıyordu
şimdi aptamil 1 ve 2 numara karıştırırak verdim dün akşam eskiye göre daha sıvı kaka yaptı ve sabah uyandığımda yine kaka yapmıştı…
acaba mama değişikliğindenmi
yoksa aptamil ishalmi yaptı
bu durumla karşılaşan oldumu
şimdiden teşekkürler