rabis_2655 ben de 9 ocak’ta 37+4 te doğum yaptım özel hastanede. O gece düşük kan şekeri nedeniyle yoğun bakıma alındı ama küvezde değil bebeğim. Birkaç gün sonra kanda az enfeksiyon var dediler, antibiyotik başladılar. 5.gün çıkacaktı iyiydi. Bir gün nabzı hızlanmış taşikardi geçirmiş. Öncesinde ne nabız ne de solunum sıkıntısı yoktu. Onun üzerine kardiyolojiye yönlendirildi. Mühim bir şey değil ilk yıl kapanacak bi açıklık görüldü kalbinde. 2650 doğmuştu şu an 3050 gram, besleniyo, emziriyorum ama hala gözlemlicez diye tutuyorlar. Arada benim de canım sıkılıyor sürecin uzamasına ama bir yandan da güvenli ellerde diye düşünüyorum. Bizim de aklımıza devletten para alma olayı geliyo ama bir yandan da sağlık meselesi insan alıp çıkıcam çocuğu diyemiyor. Umarım hepimiz tez zamanda sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza🙏