rabis_2655 benim kızım 34 haftada ölü doğdu, oksijen sıkıntısı olduğu için hava verildi, sonra küvöz içindeki havayla sadece solunum yaptı sonra da normal oda havasını soludu ve bütün bunlar 10 gün içinde gelişti. 11 günlükken tsh yükseldi yarın kontrol edicez dediler, 1885 gr doğmuştu ve 14 günlükken biz odaya alındık bir gece, tam 15. Günde eve döndük. Küvmzden çıkardıkları da kızım 2010 gr dı illa buçuğa kadar beklenilmesine gerek olduğunu düşünmüyorum 🙄 ama doktorunuz gerçekten bişey olur da gelemezseniz diye tedbir amaçlı tutuyor olabilir konuşun isterseniz ☺️ çok geçmiş olsun 🙏