İki gündür uzun zamandır güneşe çıkarmıyordum güneşe tuttum pencerede üstelik akşam üstü markete gittik arabaya bineisye kdr da rüzgar gördü yüzü hatta gözleri kızarmıştı ondandır diye düşünüyorum. Nemlendirmek için sebamed losyonu var onu kullansam mı