sche merhabalar hanımlar, kızım 6.5 aylık ☺️ suyu pipetle içiyor, ama sürekli bardağını ben tutuyorum 😅 damlatmayan, akış hızı normal olan hangi markaları önerirsiniz, o delikli alıştırma bardaklarından ziyade pipetli olanlardan almak istiyorum, şimdiden teşekkürler 😊
Defneninannesi sche Ben avent damlatmaz penguen bardak aldım hiç memnun kalmadım onu almayın diyebilirim sadece:)