Xyz1234 probiyotik çok faydalı bir durumdur bağırsakları tama gelişmemiş olan bebeklerime bu süreçte yardımcı olur ben ek gıdaya geçene kadar kullandım ek gıdada probiyotiği yoğurt ile hala destekliyorum. Biogai kullanıyorduk biz. Ama bebeğiniz çok gazlı ise gaz damlası kullanmanızı tavsiye ederim tabi her gaz damlası herbebekte işe yaramaz ben 3 marka denedim en işe yarayanı zinco olmuştu ve içerik olarak bana göre daha saf geliyordu