Maliki
Atlas2020
Masalikoo
Mom19
Arkadaşlar bir konuya değinmek istiyordum Sezaryan postu açılmışken sormak isterim iki hafta önce sezaryan oldum dikis yerimin yarısı düz yarısı şiş gbi , yani baskarda düz bir çizgi şekilde gidiyor snra bir şişlik var dikiş orda, ve uyuşukluk gbi hissedyrm orda , sizinde öyle mi şişlik oluyr mu bu nedir acaba doktr geçen hafta görmüş olması lazım banti çıkarttı ben eve gelince şişlik gördüm ama doktr birşey demedi bunla ilgili sizde durumlar nasıl . Zaman geçtikçe karın içlerindeki o acı ağrı geçiyor mu 😔