MssKrks Kızlar bebelac gold 2 bize çok iyi gelmişti ama hiçbir yerde bulamıyoruz onun yerine hangi mamayı önerirsiniz? İnternette 350gr 100tl yazmışlar. 😩Bebelac’tan başka mamaya geçen annelerimiz yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏻
annesinin_kizi MssKrks canım ben bebelac gold 2 kullanıyor dum ama hiç bir yerde bulamadık bulduğumuz da çook pahalıysı Kızım 2 numaraya geçtikten sonra ek gıdadan mıdır bilmem ama mama yı azalltı günde 2 veya 3 kere içiyor bizde sma aldık bir yan etki yapmadı Sma yıda az içiyor Yanlız
MssKrks Nicemother Çok sağolun 🙏🏻 Kuzenimde gıda mühendisi ona da sordum evolvia kullanmış kendi çocuğuna 🙂
MssKrks annesinin_kizi Teşekkür ederim canım bende emziriyorum normalde ama tam doymuyor öğlen ve akşam emzirmenin üstüne biraz yapıp veriyorum. Bizimki de aksine ek gıdaya başladı başlayalı doymuyor 😅
canimoglum_2020 MssKrks bebelac instagramdan yazın bölgenizde nerelerde var söylüyorlar ve muhakkak faiş fiyat şikayetinde de bulunun böyle fırsatçılara gün doğmasın
Aysenur-Goktug MssKrks hepsi burada dan 1800 gramini 190 a aldik gecen gun biz oralara bakin mama degisikligini onermiyolar bebelac uretimi durdudmus fabrikasinda yangin cikmis diyende var mamalar tek elden cikis yapcak o yuzden piyasadan mamalari topladilar diyende var
MssKrks Aysenur-Goktug Ne saçma iş ya gerçekten.. Mama yani bu başka bir şey de değil şaka gibi 😩 Bir sürü hurafe uydurdular 😩
Elifhkn MssKrks bebelacin gold yerine digerlerini kullansan ? Ben bebelac kullanyrm gold degil ama gayetde memnunum
Kedilianneee MssKrks bebelac gold nutrikonfor kullanıyoruz hiç bir yerde bulamadık şuan tr ye gelmiyo dediler. Sma comfort a geçtik kızım sevdi içiyo memnunuz migros ve ebebekte bulduk sma comfortuda.
Kuzey-41 MssKrks bizde bebelac kullaniyorduk bulamayinca hero baby devam sütüne gectik bebelac ile aynı tadı var oğlum sevdi