ryhnz sabah 5.30 da emzirip yatırdım 6.30 da uyanmış duymamışım artık eşim elini tutup tekrar uyutmuş 8 de gene uyandı eşim mutfakta kahvaltı ettiği için sesine uyandım artık beşiğinde kendi kendine sesler çıkarıp ayaklarını yatağa vurup duruyor bide beni görünce gülüyor 😊yer mısın yemez misin bu arada gündüz o kadar meme bağımlısı değil gunduz ayakta gece memede uyuyor 2 hafta önce bu kadar sık uyanmıyordu