Senayemre Kızımın yüzünde sarı sarı lekelrr var cok kuru konak deniliyormuş iki kaşının arasında anlında var gözlerinin altindada vardi da geçti Ama yüzündekiler gecmiyor saçında yok ama gitmesi için ne yapabilirim
Deletedmom47 Senayemre Bizimde öyleydi cildi çok kuru sanırım ondanda olur .Gözüne gelmesin dikkat et bepantol sür o bölgelere .
Yarenelibol_ Canm konak bebek lekesi diyp işin içinden çıkıyorlar işte 😂 abişty olmazmıs ondan 1 yasına kadar geçermiş zeytinyağı süt yarım saat sonra tersten tara sacında kasında varsa yüzündeyse bilmiyorm nabman lazım 😊
Deletedmom47 Senayemre Sadece o bölgelere sür hametam mavide sürebilirsin çok değil az sür bi tabaka olsun sürdüğünde yeterli geçiyor .Bizde geçti ama bilemedim şimdi kaş ile gözlerimizin arasında baş kısımlarında vardı .