Kendimi çok suçlu hissediyorum şu an. Uyandık biraz örümceğine koyayım bende uzanayım dedim. Çok fazla her şeye el atamıyordu. Daha yeni yeni halinin üstünde gidebiliyor. Sehpanın üstündeki danteli çekince mumluk üzerine geldi. Aslında dışı metal yani nasıl çekti nasıl yetişti şaştım kaldım. Camı kırıldı kapağı açıldı. Allahtan cam batmadı bi yerine. Çok korktuk ikimizde . Hemen sakinleşsin diye emzirdim ama huysuz hala. Korkudan kaynaklı mi acaba