Yasmin26 bende geceleri veriyorum sadece normal süt bir şey yapmıyor ama geçen gün eltim geldi bir doktoru takip ediyorum çocuğuna süt vermiyormuş sindiremedikleri için bağırsak kanamasına kadar yol açıyormuş dedi kansızlık yapıyormuş dedi kemik erimesi yapıyormuş dedi kafam karıştı laktoZsuz daha zararsız şekersiz olduğu için