11 aylık bi bebeğim diş çıkarma dönemlerinde göğüs ucumu ısırıyo ve memede uyuduğu için sürekli yara oluyo özellikle diş dönemlerinde
lansinoh krem kullanıyorum biraz rahatlatiyo ama diş izini kapatmiyo baya açıldı o göğüsle emziremiyorum önerisi olan varmı gerçekten artık dayanılmaz bi hal almaya başladı emzirmeyi bırakmakta istemiyorum hem sütüm fazlasıyla var zaten ilk aylar zor emdi hemen tutmadı tutsun diye emek verdim o kadar hemde sadece diş döneminde yapiyo idare etmek istiyorum