Beyaz95 benim oğlum 9 aylık artık tutunup kalkmaya başladığı için kullanıyoruz. Ama yanında duruyorum. Yavaş yavaş alışıyor. İlk günlerde korkuyordu adım atmaya can tatlı ya düşmekten korkuyordu. Şimdi maşşallah maşşallah kendi kendine atıyor adımı ben sadece yürüme arkadaşını tutuyorum ki dengesini kaybedip de ileri gitmesin