ygtabrs-25 benim oğlum ilk zamanlar yüz ustu koyduğumda ağlaya ağlaya bi hal oluyordu o yüzden koymuyordum istemediği için. herkes aaa yüz üstü niye koymuyorsun. koy kasları gelişsin yok Gazi çıksın diyordu sanki koymayarak kötülük ediyormusum gibi ama ben oglumun gelişimine ve isteklerine göre hareket etmeyi tercih ediyorum. Milletin dediğine yada emsalleirn gelişimine göre degil. Sonuxta her coxugun gelişimi cok farklı ve suan 5 ay 19 günlüğüz. 1,2 haftadir donmeyi öğrendik suan yüz üstü durmayı bayılıyor hatta uykusunda doner yüz üstü yatar. Ben oğlumu kendi haline bırakıyorum o zaten donmek yada yüz üstü durmak isterse bunu yapar. Endişelenmeyin yanı vakti daha gelmemiş ☺️