Elifsu Güzel annesi uzmanların çoğu 2 yaşına kadar tv izletmeyi önermiyor . Anladıkları in değil ekrandaki renk cümbüşü ilgilerini çektiği ve algılarını kıstığı için zararlı olduğu söyleniyor. Geç konuşma,kendini ifade edememe,algıda zorluk gibi negatif etkileri oluyor . Pekte küçük 2 aylık . Zor bir bebek olabilir yanınızda yardımcı olacak kimsede olmayınca gerçekten insan 5 dkyı bile dinlenmek için istiyor ama oyalayacak farklı şeyler bulabilirsiniz . Ben mesela titreşimli bir beşik aldım hem gazına faydası oluyor hem de ışıklı ve oyuncaklı bir süre oyalanıyor içinde . Böyle bir alternatif bakabilirsiniz .