Eminos Duce28 canim cay atmadan once suyu kapatirsin cayini atarsin kendi kendine demini alir kesinlikle haslama gibi olmaz dedigin gibi yaparsan cok kötü olur
Duce28 Eminos Annemde köye gittiğimizde Soba üstünde öyle yapardı 😊 Bir ara denerim bende tesekkürler canım 🤗
Eslembaby-Cennetmomy Denizpoyrazz bende Karaca var ama üstün kolu çabuk çıktı pek memnun kalamadim bende elektrikli semaver mi alsam diye düşünüyorum
Canparem1453 Denizpoyrazz caycidada ayni sekilde su lekesk veya yag lekesi kaliyor onuda hergun ciflemen gerekiyor.