Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim geceleri ben uyandırmasam 5 saat uyuyor. doktor en fazla 4 saatte bir doyur demişti 1. Ay kontrolün de çocuğu zorla uyandırıyorum. Sonra da emmesi için zorluyorum ama uzun süre uyanık kalamıyor hemen uykuya dalıyo tam doymuyo ne yapmalıyım bu durumu yaşayan var mı. Bu arada anne sütü sarılığı devam ediyor.