Bu arada gün içinde ve akşamları salep içiyorduk. Hazır kutuda salep aldık çokça. Hergün ısıtıyordum. Tarçın döküp içiyordum. İçimizi yumuşatıyordu iyi geliyor. Denemeni tavsiye ediyorum. Korkma. Bu fizikselden ziyade psikolojik bir süreç. Allah yardım ediyor hiç modunu düşürme, bu durumu düşünmemeye çalış evini sürekli havalandır sevdiğin, ilgi duyduğun şeyleri yaparak kendini meşgul et inan hızlıca gelip geçiyor 🤗