doganinannesii Ambulansı ara bence çünkü gelmesi, hastaneye gitmeniz, çocuğa teşhis koymaları ve verdikleri ilacın etki etmesi vs. hep zamandan kaybettiriyor. Millet nelere çağırıyor ambulansı. 1 saat bile önemli. Enfeksiyon olabilir ve çocuğu çok harap ediyor. Hemen gidin canım bence. Havaleye dönmeden iş müdahele edin.