Merhabalar 17 günlük bebeğim var göğüs uçlarım çok felaket açıyor emzirirken ağlıyorum geçen gün emzirdikten sonra bebebgim kustu kırmızı kan çok korktum memeye baktım kan yoktu bı kaç sefer daha emzirince fark ettim nokta kadar kanıyor göğsümün her ikisinde de var şimdi size sorum bu memenin acısı kanı nasıl geçer? Birde bu şekilde bebeği emzirmeye devam edebilir miyim ? Birde her emmeden sonra bebeğin kusması normal mi ?🥴🙄