Anneler merhaba kızım 4 aylık oldu emiyor ve aptamil 1 veriyorum ama artık uykuda doyuruyorum uyanıkken hiç istemiyor öneriniz varmı kayınvalidem pirinç unu yap diyo ama korkuyorum bişey olucak diye eşimin aklına da giriyor mamalar cok pahalı yavaştan ek gıdayı gecin diye dişte çıkartıyoruz galiba cok huysuz eli sürekli ağzında