Buseersoyy Valla. Canım benim doktorum gece çok kalkmazsa 3 saatte bir uyandır diyor kan şekerleri düşebilirmiş o şekilde
😊(Benimki zaten uyumuyor ki öyle kaldırmaya falan gerek yok burda gülerek anlatıyorum ama gerçekten uykuya hasret kaldım artık ne gündüz nd gece hep bu şekilde)