Saçlarımın dip kısmından yeni saçlar çıkıyor uzuyor ve sonra tekrar çıkıyor saçma sapan yani at kuyruğu saç kullanmaya hasret kaldım önlerden çıkan yeniler yüzünden ve em son kahkül kesmeye karar verdim kullanışlı oluyor mu saçlarım düz kesim göğüs üzerinde duruyor şuan sizlerden de fikir istiyorum kesmeden önce