DTG-66 Pandemiden dolayı ne oğlumu adam akıllı kontrollere götürebildik nede kafamıza uyan bir doktor bulabildik İzmir de bildiğiniz gittiğinize asla pişman olmazsınız diyebileceğiniz bir çocuk doktoru var mı ?
crnkcclrsny DTG-66 Dr. Şeref Targan Hatay tarafında muaynehanesi, çok ilgili ve bilgili bir doktor, Behçet Uz’da çalışmış senelerce. 1,5 aylık bebeğim çok memnunum kendisinden. Muayene ücreti 300 TL.
Sineemm DTG-66 de Bahadır İşeri kendi muayenesi var bucada, oğlum 4 aylık ve 5 günlükken başladık çok memnunuz
Waris Dr. Hayim Baruh. Özel muayenehanesi var biraz pahalı ama kesinlikle iyi bir doktor. Biz de 4 kez doktor değiştirdik insanın içine sinen bir doktor bulması zor oluyor.
crnkcclrsny Pinar3529 evet muaynehane olduğu için öyle ne yazık ki, o zaman hastanede çalışan bir doktorunuz olmalı ki her işlem orada olabilsin. 🙏