Kizlar kizim 5 ay 4 günlük babası grip oldu 2 gun once kactik anneme gittik annemde çocuğa süt icirmiş ben disardayken biraz oda suratinda kizariklik yaptı döküntü tarzında suan iyi ama ne dün gece ne de bugün asla uyumuyor yani uykusu var yatiyor her saat başı ağlaya ağlaya kalkiyor dün de böyleydi normalde 3 saatte bir kalkar mama için geceleri fakat su 2 gündür ne uyutabiliyorum.ne oyalayabiliyorum anlamadim saglik ocagina götürdüm bugün yüzü için bisey olmaz duzelir dediler rota 2. Doz yaptirdik geldim eve ama neyi var anlamaadim grip mi oldu yoksa sutten mi hala huzursuz 😓 gün içinde birşeyi yoktu dus da aldirdik rahatlasin diye derdini çözemiyorum ya 😭