Sevda milkway diye bir markanin elektrkli olanini kullaniyorum.cokta memnunum bebegm emdikten snra kalaninida sagip biberonla veriyorum emdikten snra gögüste kalan süt cok onemliyms yagli ve besleyici kismi oldugu icin ihmal etmemeye calisiyorm manuel olsa zorlanrdm vakit kaybi yaşardım diye düşünüyorum