Biz bugün 30 günlük olduk normalde geceleri memede uyuyordu yatırıyordum ama son bir haftadır gaz sorunundan sürekli ağlıyor ve hiç uyumuyor en uzun uykusu 15 dakika olmaya başladı ne yapıyorsunuz uyutmak için sakinleştirmek için çok çaresiz kalıyorum acı acı ağlamasına