Merhaba arkadaslsr kendim hemşireyim ve dogum izni surecindeyum.. iznim maalesef 8 hafta rapora izin vermiyolar.. bu durumda olup rapor alan var mi acaba.. hakem hastanesine yollarız dediler sizce yollasalar bu sorun teşkil ediyor mu acaba napicam bilmiyorum çaresiz kaldım ücretsiz iznede çıkamıyorum borçlarımı var