Meltemeymen34 Bi rahatsızlığından dolayı antibiyotik kullandınız mı. Benim bebişim de idrar yolu enfeksiyonu olmuştu antibiyotik kullandık. Antibiyotik kullanan bebeklerde pişik olabiliyormuş. 1 hafta ne sürdüysem geçmedi sizin gibi Doktorumuz mantar kremi ve fito krem yazdı. Çok iyi geldi hemen geçirdi tabi. Ama bunlar tedavi edici. Onun haricinde günlük pişik önleyici olarak mustela ve biobaby pişik kremlerini kullanıyorum ben memnunum da…