Hippbebesi nadiren de olsa olabiliyor ama o dönemde bahsettiğiniz şeyler o dönemle alakalı olması gereken belirtiler. Yani tam bir diş belirtisi değil. Bizim de 2,5-3ay civarı önü ıslanacak kadar aşırı salyası başlamıştı. Elleri ağızdan gitmiyor ve deli gibi ısırıyordu. İlk başta ben de sizin gibi düşündüm. Acaba dişi erken mi çıkacak diye ama 7 ayı buldu çıkması😂Bir süre sonra azaldı salyaları. Anladım ki dönemsel bir olguymuş.