Sedaeva Merhaba hanımlar belki duymuşsunuzdur mamalarda devam sütlerinde ötv kalkıcaktı %10 indirim olucaktı.Aranızda bu indirimden yararlanabilen oldumu? biz aksine bugun 128 liraya aldığımız mamayı 145 liraya aldık şok oldum ve daha da zamlanacakmış.zam zam zam nereye kadar ya 😔
DesorLiviya Sedaeva hiç bi bilgim yok canm ben baştan beri toptancıdan 1200 gr Aptamil 125 tlye aliyorum eczanede 160 tlydi eczanede 130 tlye indirmiş ne zamana kadar bu fiyat geçerli diyesorunca bilmiyoruz değişebilir dediler
Deletedmom324 Sedaeva hangi mamayı kullanıyorsunuz? Ben farmasanal sitesinden hipp combiotic 52 ye alıyorum. Normalde 70 mesela. Güvenilir site. İndirimi de hiç duymamıstım.
sanikosan Sedaeva bizim eczacı demişti ki; sizi etkilemez ötv indirimi çünkü o ayarda yükseltirler fiyatlarını yine aynı alırsınız. Raporlu mama aldığımız için farketmemiz mümkün değil zaten.
Sedaeva DesorLiviya bende aptamil kullanıyorum 128 liraya alıyodum dogum yaptıgım hastanenın ordan eşim bugun 145 den almış 1200 luk olanı bizim burda ki ezcanelerde 180 lira şimdi daha da zam gelicek demişler uzaya çıkartıcaklar herhalde 😡
2melek1anne DesorLiviya hangi toptancı acaba biz e bebekten 140a aliyoduk malesef artik onuda bulamuyoruz 😤
Sedaeva Deletedmom324 aptamil kullanıyorum o siteyi biliyorum denk gelmişti bi kaç kere baktım daha uyguna aldığım için hiç sipariş vermemiştim
DesorLiviya Sedaeva 180 lirami😳 bizim burda eczanede 1200gr 130 a satılıyor resmen altınla yarışıyor ya
Ozlem06 2melek1anne İnan’ın mama bizi cok zorluyor bir kutu mama 1hafta gidiyor zaten durumlar belli kendi ihtiyaclarımdan kısıyorum mama alabilmek icin cok abarttılar fiyatlari napacak bu insanlar
DesorLiviya 2melek1anne İstanbulda canm fatih kocamustafapaşada ayyılmazlar toptancı var ondan aliyorum
Sedaeva Ozlem06 resmen sütünüz yoksa çocuğunuz aç kalsın diyolar.ben kaşık mamasına geçicem denicem en azından 1 2 ögün ondan vericem
Sedaeva sanikosan öyle valla hiç indirim falan göremedim bebek sütleri bu kadar pahalı olmamalı ya.kaşık mamasına geçicem artık yavaştan
Dorukunannesi E bebekte indirim var bebelac 36 lira 500 gramı kızlar güzel mama ben oğluma bebelac kullanıyorum Marketlerde 55 60 lira olmuş
Sedaeva DesorLiviya uyguna aldığımız mamalar eski tarihliymiş yeni üretim olanlar pahalı.hatta eşim bi kutusunu 128 den bi kutusunu 145 den almış.pahalı olan yeni tarihli.her yerde fiyatlar farklı kim kime ne kadara satarsa
DesorLiviya Sedaeva bu ne ya neden bu kadar zam herşeye zam nasıl yaşicaz boyle😳 Allah yardımcımız olsun inşallah bugun oğrendim menenjit aşılarada zam gelmiş şimdiden parasını odedim ki tekrar zamlanırsa satın almış olayim diye mart ayından sonra gene fiyatlar artıcakmış diye duydum ne kadar doğru ne kadar yalan ama herşeye hazırlıklı olmamız lazım artık