13 aylığız bizde öyleyiz maalesef emeek uyuyor herşeyi çok düzenli çok şükür ama emerek uyur gece uyanır 2 3 kere emer 2 dk geri uyur 2 aylık bebekte kendini güvende hissettiği yer orası anca öyle sakinleşir ama alışınca öyle gidiyor bizimki baska şekilde asla uyumaz ne sallama ne başka bişey sadece emerek uyuyor