Kizlar yeni makine aldım. Yatarken aciyorum 2 saat sonra kapanıyor oyle ayarlıyorum. Yattığım oda cok küçük. Esim oğlum ben ayni odada yatiyoruz peki bu makine sabaha kadar calistirmali miyim. Sabah boğazım ve burnum kupkuru oluyor. Siz hangi zamanlarda calistiriyorsunuz?