Masalciiii 22günlük bebeğim gündüzleri uyuyor 2 saatte bir acıkıyor emziriyorum yatıyor ama akşamları saat 8-9dan sonra gece 2-3e kadar hiç uyumuyor sürekli ağlıyor emmek istiyor acaba doymuyor mu gaz mı anlayamadık bu gece mama vermeyi deneyecegm
Selinsu1 Masalciiii mama verme bence hemen alisir sonra emmeyi birakir buyuk ihtimal gazdandir bizim oyleydi
maggie Masalciiii 43 günlük bebeğim bizim de öyle ben mama veriyorum öyle sakinleşiyor sonra uyuyor ama nedense akşam 8 den sonra sğrekli memede durmak istiyor mama vermesem sabaha kadar durur. Mamaya alışmıyor bu arada sen dinleme alışır diyenleri aç kalmasından iyidir mama
Mrymalya Benim bebeğim de aynıydı sizinki gibi bende gazdan dır dedim ama meğersem sütüm yetmiyormus mama verince sakinledi 8 saat 10 saat uyumadığı oluyordu şimdi öyle değil
BusragOzer Masalciiii gaz canım kolik bir bebeğin var büyük ihtimalle ağlama krizlerine girdiği zaman fön makinesi sesini aç telefonundan dinler sakinleştirse gaz sancısı yüzünden ama ağlama krizleri morarmaya kadar devam ederse açtır. Bizim oğlumuz öyleydi çünkü