Merhaba arkadaşlar göğüslerimde süt birikmesinden dolayı beze şeklinde sertlikler oluyor ve inanılmaz derecede ağrı yapıyor.Bebeğim çok güzel emiyor aslında ama neden olduğunu bilmiyorum. Sütümü sağıyorum da bebeğim de emiyor ama hala inmedi sertlikler.bunun için önerisi olan var mı yada doktora gitmem gerekir mi ?