BusraElaa gogsunun altina normal yastikla.destekle benimki de duz yüzüstü durmayi sevmiyo yastikla duruyo öyle çevreye daha kolay baktığı icin o yüzden dönüyo ama farkında dil bidik🙃
Abi de emeklemeden yürüdü hatta dönmedi de hiç büük ihtimal buda öyle duracak
Ama boynunu tutmasini izleme al o önemli sanıyorum dedigim gibi dene hemen miziklansa bile ilgisini cekicek oyuncak fln koy önüne renkli seyler öyle öyle alışır 👍🏻