Elmiram43e biz 6 aydır kullanıyoruz suan 1 yaşındayız gri ve sarı kapak arasındaki tek fark gri kapakta protein fazlaymış yeni formülü yani ama tabi devamlı kullanılan bi ürün olunca bizde başta öyle düşündük gaz yapıyor vs diye alışınca gaz sorunu yok aynı yani