[silindi] Kızlar oğlum 5 ay 8 günlük doğduğunda sünnetini yaptıracaktık küvezde kaldığı için yaptıramadık 2 ay 3 ay derken bu zamana kadar kaldı 6 ayından sonra sünnet ettiren varmı 6 ay ı geçince genel anestezi mi gerekiyor geç yaptırmanın zorluğu varmı tecrübeliler bilgi verebilirmi?
Deletedmom200 [silindi] bende hep ikinci oğlum doğduğunda ilk oğlumda 14 aylık olacaktı yaptircam. Dedim eşimi ikna edemedim geçen sene biri 5 biri 6 yaşındayken oldu çok zorlandim ne kadar erken o kadar iyi
nrhnoktay [silindi] benim oğlum da 10 gün kaldı.40 ı çıkınca da hemen yaptırmıştım ben.Bence çok da fazla geç kalma akılları erdikçe aslında o zaman daha da zor oluyor.
[silindi] nrhnoktay ben hemen yaptırmak istiyorum aslında babası da yazın yaptıralım diye tutturdu şuan dönmeye başladı zaten yaza da emeklemeye başlar daha zor olur gibi geliyor
nrhnoktay [silindi] evet büyükdükçe hem akılları eriyor hem de dediğin gibi hareketleniyorlar biraz sıkıntı.Valla iyi ki erken yaptırmışım diyorum 3 günde iyileşti hemen.Anlamadı bile.