Hayırlı akşamlar hanımlar 😊
Evimiz dublex alt kata ve üst kata merdivenlere kapı yaptıracağız nasipse 6 aylık olmak üzereyiz birkaç aya şart gözüküyor 🤭 asıl sorum üst katta korkuluğumuz yatay şekilde ve araları çok açık yani çok rahatlıkla aradan geçilebilir.. Oraları nasıl kapatabilirim? Biraz şık da dursun istiyorum metal renkte korkuluklar.. Kapı ve korkuluk kapatma konusunda fikirlerinize açığım 😊
Şimdiden teşekkür ederim ☺