Bayb benim oğlumda kolikti. Maalesef bizde bir işe yaramadı. Her bebek aynı değildir umarım sizde damlalar işe yarar. Her gün sabah öğle akşam gaz masajı yapıp karnını ve ayaklarını sıcak tutuyordum. Bu şekilde rahatlıyordu. Kolik bebeklerde ağlama saatleri bellidir , oğlum akşam saatleri çok ağlardı o saat gelmeden ılık banyo yaptırıp uyutuyordum. Biz bu şekilde atlattık. 3 aylık olunca gaz problememiz kalmadı çok şükür. Sadece sabretmeniz gerek. Kolik bebekler siz dikkat etseniz bile gazlıdır, bağırsaklar geliştikçe düzeliyor. Geçmiş olsun🙏🏻